Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Damn Nice C5 'Vette
Dieselstation Car Forums > Parking Lot > The Good, The Bad, and The Ugly
PBB
I'd still drive it. DS_Naughty2.gif







































































dukenukem
atleast its safe for the children to play in the back ! X.gif
Jordan
honda accord?
Marien
Oh My God! cry.gif
fallon
the irocZ light duty pickup is better
DZ302
what the fuck!
Cyclone
Heh it's probably higher quality with a nicer interior and better quality than a real vette!
DZ302
QUOTE(Cyclone @ Mar 27 2006, 11:32 PM) *
Heh it's probably higher quality with a nicer interior and better quality than a real vette!


Maybe you should build something similar and then laugh at all the C5 owners as they drive by in their POS'
Cyclone
QUOTE(DZ302 @ Mar 28 2006, 02:47 AM) *
Maybe you should build something similar and then laugh at all the C5 owners as they drive by in their POS'


Nah I was thinking more along the lines of getting me a mullet, a wife beater, a trailer, a dog and a Trans Am.
DZ302
QUOTE(Cyclone @ Mar 28 2006, 12:13 AM) *
Nah I was thinking more along the lines of getting me a mullet, a wife beater, a trailer, a dog and a Trans Am.

I do have the Trans Am and the dog woot.gif

Maybe I should buy a Golf so I can purchase and haul a large collection of gay porn on my way to the tanning salon
PBB
Hey goddamn it! Don't joo be hatin' on wife-beaters cuz yooo ain't sofistimickated 'nough to own none!!



I like Trans Ams more than VWs. keke
tune
HAHAHA!
El Toro Furioso
ahh rednecks gotta love em
Mr b00st
stop with teh bumps.
El Toro Furioso
QUOTE(El Toro Furioso @ Sep 28 2006, 05:40 PM) *
ahh rednecks gotta love em



stop with the stalking






and gobble my goo
clarkma5
El toro...you're gone. Fuck, you're annoying.
arnge
That is soooo sad , really.
RallyCat909
I bet the types that love this car are the guys that cry when "Proud to be an american" is played.
z0ne
QUOTE(RallyCat909 @ Sep 30 2006, 09:00 AM) *
I bet the types that love this car are the guys that cry when "Proud to be an american" is played.

I'd put money on that this is Mexican-made. A "real American" wouldn't try to fabricate his own C5.
Mr b00st
QUOTE(El Toro Furioso @ Sep 28 2006, 09:20 PM) *
stop with the stalking
and gobble my goo


did you seriously just qoute yourself? rofl.
PBB
QUOTE(RallyCat909 @ Sep 30 2006, 09:00 AM) *
I bet the types that love this car are the guys that cry when "Proud to be an american" is played.

Close. "Proud to be a Mexican in Texas."
dukenukem
There is a Big Daddy liquor store not too far from my house .....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.